HTML

Smart-party

Smart találkozók, események.

Friss topikok

  • Napiframe: Már nem is tudom, talán valahova írtál kommentet, vagy az ajánlóban volt...nemtom... (2007.02.08. 17:07) Mitől smart a Smart?

Linkblog

Reklám ha Smart

2007.02.08. 15:22 smart

 

info@smartklub.hu    http://smartklub.hu

    Reklám és Smart, két elválaszthatatlan fogalom.

                                 

 Hová érdemes reklámot elhelyezni? Természetesen attól függ, kik a célszemélyek. Általában a TV-ben, az Interneten, és egyáltalán, a médiákban érdemes próbálkozni. Azonban a TV csatornák növekedésével romlottak az esélyek megcélozni egy bizonyos kört, mert szétszóródtak a nézők. Az internettel hasonló a helyzet. A site-ok száma napról napra nő. Egy valami marad. Az utca. Az utcák száma nem nő. Az utazók száma viszont igen.

 Tehát a legnagyobb közönséget az utcán lehet megfogni. Csakhogy nem mindenki közlekedik mindenfelé, ezért nehéz eltalálni azt a helyet, ahol a legtöbb ember megfordul, ráadásul azonos helyen ugyan az a közönség fordul meg nap mint nap. Adódik tehát a gondololat, mozgatni a reklámtáblákat, ami persze nem könnyű, és nem is olcsó.

 De van egy nagyszerű reklámhordozó, az autó, amely mint reklámtábla mozgatható, és olyan helyekre, és olyan napszakokban is eljuttathat reklámot, ahová egyébként soha nem juthatna el.

 A méretüknél fogva praktikusak a buszok, villamosok, a személykocsiknál már más a helyzet. A sok egyforma méretű és formájú autó között csak az számíthat megkülönböztetett figyelemre, amelyik egy kicsit más mint a többi.

 A Smart a mi autónk erre a célra. A Smart megjelenése, még reklám nélkül is feltűnő. Bármerre jár mosolyt fakaszt, ami egy reklám hordozónál nem rossz kiinduló pont. Magasabb az átlagnál, kilóg a sorból. Ideális reklámhordozó.

Legyen a cél bármi, a Smarttal célba jut . Ügyes tervezéssel, megfelelő számú Smart verhetetlen reklámhordozó. Több helyen végeztek felméréseket, hogy mekkora észlelési számot hozhat egy átlagos városban átlagos napon, száz reklámos Smart. Minden szempontból verhetetlen. Az észlelések száma a célszemélyek között, magasabb mint bármelyik médiában lehetne. A befektetés, arányában és abszolut értékében is messze alulmaradhat bármely más reklám hordozónál, a megjelenések száma és ideje miatt, hiszen egy kocsi, akár áll, akár mozog, 24-órán át az utcán van.

 Próbáld ki!

 

 Látványtervezés, kivitelezés, és hordozás egyben. Látványos a Smartklubban.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smartevent2007.blog.hu/api/trackback/id/tr2834910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása